نرم افزار حسابداری محک

سری تجاری – شرکتی

این نسخه از نرم افزار حسابداری محک تمامی موارد موجود در سری تجاری – فروشگاهی را تحت پوشش دارد، در صورتی که اطلاعات بیشتری نیاز دارید اینجا کیک کنید.

حقوق و دستمزد

از مهمترین مسائل حسابداری در هر شرکت موضوع مربوط به موارد مالی کارکنان است، نرم افزار حسابداری محک این مورد را به خوبی پوشش داده است.

تمام مشخصات کارمندان از مشخصات فردی گرفته تا مدرک تحصیلی و شماره بیمه در نرم افزار حسابداری محک ثبت می شود.

هر شخصی که در شرکتی استخدام می شود جایگاه و عنوان شغلی به او اختصاص داده می شود، در این نرم افزار شما می توانید حکم کارگزینی هر یک از کارمندان را در پرونده او وارد نمایید.

بعد از اتمام محاسبه حقوق کارمندان در نرم افزار حسابداری محک در همان قسمت می توانید فیش حقوقی برای او صادر نمایید.

همچنین اضافه کردن ساعات کاری کارمندان از فایل اکسل و یا دستگاه های حضور و غیاب از دیگر قابلیت های نرم افزار حسابداری محک می باشد.

در سری عمومی این نرم افزار قابلیت محاسبه حقوق و دستمزد به صورت یک افزورنه قابل دسترسی می باشد، اما در سری تجاری این مهم بصورت پیش فرض در نرم افزار تعبیه شده است.

یکی از مواردی که بسیار مهم است ثبت سوابق بیمه و دریافت و پرداخت های کارمندان می باشد، نرم افزار حسابداری محک عملیات محاسبه و خروج دیسکت بیمه و بانک را طبق فرمت مورد تایید بیمه و دارایی در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار حسابداری محک-شرکتی

حسابداری مالی تکمیلی

یکی از مهمترین و تخصصی ترین مواردی که در حسابداری مورد بررسی قرار میگیرد حسابداری مالی تکمیلی می باشد که شامل تفضیلی یکتا (Unique Code)، صورتهای مالی، امکان طراحی گزارشات سود، زیان و ترازنامه به صورت دلخواه می باشد.

طراحی گزارش ها به شما این امکان را می دهد که به چند صورت مختلف گزارش گیری کنید و در هر گزارش  فقط موارد مد نظر، برای مکان و یا هدف ارائه از گزارش را ذکر کنید. همچنین امکان طراحی گزارش به فرمت های دلخواه و کاربردی برای منظور شما فراهم است.

نرم افزار حسابداری محک در تمامی سطوح شرکتی تجاری (هر چهار سطح) این قابلت را قرار داده است.

در مورد تفضیلی یکتا شما امکان این را دارید که تمامی حساب های تفضیلی را در یک حساب کل داشته باشید. هنگام تعریف تفضیلی آن مورد را در مقابل تفضیلی یکتا قرار می دهید و در نهایت در زیر مجموعه آن حساب کل تمامی تفضیلی های مرتبط نمایش داده می شود.

اتوماسیون اداری

خیلی از شرکت ها یک نفر را مسئول رسیدگی به ارسال و دریافت نامه ها و بایگانی سند ها می کنند، این موضوع هم از لحاظ زمانی و هم هزینه ای کاملا به ضرر شرکت می باشد، چرا که یک نیروی کار را مستقیم درگیر می کند.

نرم افزار حسابداری محک قسمتی را تحت عنوان اتوماسیون اداری در نرم افزار طراحی کرده است که میتوان تمامی اسناد را داخل آن بایگانی کرد و کاملا شبیه یک دبیرخانه عمل می کند.

نرم افزار حسابداری محک-شرکتی

سیستم پروژه ها

این مورد یکی از مهمترین آیتم های موجود در نرم افزار حسابداری محک برای شرکت ها می باشد، بخصوص شرکت های پیمانکاری.

از آن جهت که در شرکت های پیمانکاری ممکن است چند پروژه همزمان و یا پروژه های طولانی وجود داشته باشد این مهم به شما این امکان را می دهد که برای هر پروژه مرکز هزینه و درآمد اختصاصی تعریف کنید.

همچنین در گزارش گیری های مالی امکان بررسی پروژه های در دست اجرا و حتی تمام شده را به شما میدهد و با اینکار میتوانید رقابت بین تیم های اجرایی هر پروژه را به صورت کمی و کیفی بررسی کنید.

بررسی روند پیشرفت و رکود کار تصمیم گیری شما در خصوص ارزیابی پرسنل اجرایی و حتی مدیریتی را راحتر میکند.

شاید این سوال پیش بیاید که این آیتم چه منفعتی برای حسابداری در پی دارد، اینکه شما برای هر پروژه خاص میتوانید سود و زیان را بصورت مستقل از سیستم حسابداری کلی شرکت محاسبه کنید.

این کار راه را برای تصمیم گیری شما جهت ادامه و یا ملغا کردن پروژه باز می کند و حتی دور نمای خوبی برای قبول و یا رد پروژه های مشابه در اختیار شما قرار می دهد که این حسن بزرگ در نرم افزار حسابداری محک ارائه شده است.

نرم افزار حسابداری محک-سیستم پروژه

یک شرکت مضاعف

نرم افزار حسابداری محک سیستم منعطفی را فراهم آورده که به مدیران شرکت ها امکان داشتن یک سیستم مالی یکپارچه با حداقل هزینه و بیشترین کارایی را میدهد. یکی از موارد مهم در این راستا یک یا چند شرکت مضاعف است.

در آیتم شرکت مضاعف شما در واقعیت با خرید یک نرم افزار صاحب دو یا چند نرم افزار مالی مستقل خواهید شد .شاید بپرسید که چگونه ؟ در ادامه برای شما توضیح خواهم داد.

در روند کاری خود ممکن است که همزمان اقدام به ثبت شرکتی جداگانه و حتی زمینه فعالیتی متفاوت از شرکت فعال در حال حاضر خود کنید. این شرکت ممکن است در محیطی مجزا از مکان کنونی شرکت کاری شما باشد و یا با همین شرکت به لحاظ مکانی ادغام شود.

اما مساله مهم این است که سیستم مالی این شرکت باید مجزا باشد تا سود و زیان و درصد موفقیت اینده آن مشخص شود و همچنین اخلالی در سامانه مالی شرکت یا کسب وکار قدیمی تر شما ایجاد نکند.

برای این مهم شما روی همان نرم افزار حسابداری محک قدیمی خود می توانید شرکت مازاد را فعال کنید و سستم مالی مجزایی را راه اندازی کنید، که حسابداری و گزارشات جداگانه ای خواهد داشت اما در هزینه های تاسیس شما صرفه جویی خواهد شد.

به اینگونه که شما هزینه تمدید پشتیبانی جداگانه ای پرداخت نخواهید کرد و این امکان برای افزودن ده ها شرکت نیز فراهم است .

نرم افزار حسابداری محک-شرکت مضاعف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست